سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tue 14 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار دوشنبه ۳ آبان ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۷:۲۰:۱۶

تدوین سیاست‎های کلی توسعه دریایی کشور

باشگاه خبری فراساحل: سیاست های کلی توسعه دریایی کشور تدوین شده که پس از بررسی در مجمع تشخیص مصلحت نظام، توسط مقام معظم رهبری ابلاغ خواهد شد. معاون برنامه‎ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی ضمن بازدید از بنادر شهید باهنر، شهیدحقانی و هرمز، از دو شناور تاریخی رونمایی و دو پروژه عمرانی را نیز کلنگ زنی کرد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مارین تایمز، منصور آرامی و هیات همراه پس از شرکت در جمع اعضای شورای اداری بنادر و دریانوردی شهید باهنر، از بخش‎های مختلف پایانه بین‎المللی مسافری دریایی این بندر بازدید کرد. وی در جریان این بازدید از نگاه ویژه سازمان بنادر به ضرورت استفاده از ظرفیت‎های بنادر جنوب کشور به ویژه توسعه سواحل مکران سخن به میان آورد واضافه کرد: بندر شهید باهنر یکی از بنادر قدیمی کشور است که با استفاده از راهکارهای قانونی تلاش خواهیم کرد موانع توسعه این بندر و بنادر تابعه آن همچون جاسک، سیریک، تیاب و هرمز که در مناطق محرومی نیز واقع شده اند، را برطرف نماییم.

آرامی همچنین به تغییر نگاه مسئولان در مرکز کشور به جنوب طی سالیان اخیر در بحث اقتصاد دریامحور اشاره وخاطرنشان کرد: سیاست های کلی توسعه دریایی کشور تدوین شده که پس از بررسی در مجمع تشخیص مصلحت نظام، توسط مقام معظم رهبری بالغ خواهد شد. عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر همچنین در نشست با جمعی از ایثارگران، جانبازان و خانواده معظم شهدای دریایی هرمزگان که در سالن کنفرانس بندر شهید حقانی برگزار شد، در خصوص رفع مشکلات رفاهی و استخدامی فرزندان این خانواده ها و همچنین تحقق خواسته های آنان قول مساعد داد. پس از این نشست، آرامی ضمن بازدید از بخش های مختلف بزرگترین بندر مسافری کشور، کلنگ احداث ساختمان مرکز فرعی امداد و نجات دریایی در بندر شهید حقانی را نیز به زمین زد. این ساختمان سه طبقه به عنوان یک المان دریایی با زیربنای حدود۲۰۰متر مربع و اعتبار اولیه حدود۲میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی سازمان بنادر طی یکسال آینده احداث خواهد شد.



  کد خبر : 2611
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :